Mongeovo promítání

Pokud jste učitel, možná ve škole učíte Mongeovo promítání a možná to studentům dělá potíže. A pokud jste student, možná se ve škole učíte Mongeovo promítání a možná... V obou případech by vám možná mohla pomoci tato stránka GGB-aplikace.

Jak na to

  • Ve 3D nákresně (tj. v LEVÉ části) sestrojte objekty (body, přímky, úsečky, kuželosečky, krychli).
  • Applet neslouží k zobrazení kuželoseček–řezů, nemusí se promítnout správně.
    (Přesto to můžete zaškrtnutím skryté volby řezy zkusit. Zobrazí ji logická proměnná "zobrazovatRezy".)
  • Hýbejte s nimi a pozorujte jejich průměty.
  • Chcete-li objekt přejmenovat, udělejte to také výhradně ve 3D nákresně.
  • Pokud se objekt nepromítne hned po vytvoření, klikněte na něj ve 3D nákresně.
  • Tlačítko Promítnout / Obnovit průměty by mělo obnovit promítání objektů, pokud po nějaké akci (například po předefinování objektu) přestane fungovat, a všechny objekty znovu promítnout.
    Počkejte (zejména u složitějších konstrukcí) až akce proběhne.
    Není-li správně zobrazení skrytých objektů, pak stiskněte tlačítko podruhé.
  • Také "mazací" tlačítka může být potřeba stisknout opakovaně, pokud se nesmaže vše napoprvé.
Ještě nehodnoceno. Buďte první :-)